Callback >

Specialista kontaktu s firemními zákazníky Vodafone

NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK - 15 000 Kč
Navyšujeme náborový příspěvek, nově každý může získat 15 000 Kč
Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a mají zájem pracovat s lidmi.

Požadavky na uchazeče:

  • Podmínkou je předchozí zkušenost s prací v call centru.
  • SŠ vzdělání.
  • Máte příjemný hlasový projev a čeština je Váš rodný jazyk.
  • Pro komunikaci s lidmi nepotřebujete manuál, naopak si bez problémů vystačíte se svým přirozeným komunikačním talentem.

Náplň tvé práce:

  • Budete pečovat o stávající zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
  • Základní práce s PC.
  • Soutěžit, smát se a rozvíjet se.

Co nabízíme:

  • Jistota práce díky stálým projektům.
  • Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas.
  • Náborový příspěvek 15 000 Kč.
  • Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
  • Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za uzavřené objednávky po telefonu.
  • Máte volbu pracovního úvazku na HPP – 8, 7 a 6hodinový.
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • V průběhu tří týdnů Vás zaškolíme a uděláme z Vás profíka.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
  • Při splnění týdenního plánu máte páteční odpoledne volné.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz