Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy, kteří hledají pohodovou práci v přátelském kolektivu a mají zájem pracovat s lidmi.
Požadavky na uchazeče:
Podmínkou je předchozí zkušenost s prací v call centru.
SŠ vzdělání.
Máte příjemný hlasový projev a čeština je Váš rodný jazyk.
Pro komunikaci s lidmi nepotřebujete manuál, naopak si bez problémů vystačíte se svým přirozeným komunikačním talentem.
Náplň tvé práce:
Budete pečovat o stávající zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
Základní práce s PC.
Soutěžit, smát se a rozvíjet se.
Co nabízíme:
Jistota práce díky stálým projektům.
Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas.
Náborový příspěvek 15 000 Kč.
Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za uzavřené objednávky po telefonu.
Máte volbu pracovního úvazku na HPP – 8, 7 a 6hodinový.
Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
V průběhu tří týdnů Vás zaškolíme a uděláme z Vás profíka.
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
Při splnění týdenního plánu máte páteční odpoledne volné.
Občerstvení na pracovišti zdarma.