Rozšiřujeme tým o další kolegy/kolegyně, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.
Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo. 😊
Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.
Náborový příspěvek 15 000 Kč!
Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.
Pokud už máš na léto naplánovanou dovolenou, chápeme to a určitě se domluvíme a volno dostaneš.
Co bude náplní práce?
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
Výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem.
Máš příjemný hlasový projev.
Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
Proč do toho jít?
Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový nebo DPP (alespoň 20 hod/týdně)
Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
V průběhu několika dní tě zaškolíme na pobočce, dále už můžeš pracovat z domova.
Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.