Callback >

Specialista/ka kontaktu
se zákazníky ČEZ Mobil

Do nově otevřené pobočky v Jihlavě hledáme nové kolegy, co posílí naše stávající týmy na pozici telefonního specialisty/ky do týmu ČEZ mobil.

Co bude náplní práce?

  • Péče o stávající zákazníky společnosti ČEZ a vylepšení nastavení jejich služeb.
  • Práce v interních systémech.
  • Administrativa spojená se změnou služeb.

A co ti za to nabídneme?

  • Mzda 21 tisíc plus neomezené bonusy.
  • Práce pondělí až pátek v jednosměnném provozu – víkendy a státní svátky volné.
  • Smlouva na hlavní pracovní poměr.
  • Jako benefit možnost zkrácených úvazků (7 a 6 hodin).
  • Možnost levnějších tarifů pro celou rodinu.
  • Stravenky a řada motivačních soutěží.
  • Vstupní školení v místě pracoviště.
  • Jistotu dlouhodobé práce a pravidelného výdělku.
  • Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Máš příjemný hlasový projev a čeština je Tvůj rodný jazyk?
  • Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem a obyčejným selským rozumem?
  • Máš chuť se učit? – není potřeba znalost produktu, na začátku projdeš školením, na kterém Tě naučíme vše důležité.
  • Máš dobrou znalost práce na počítači a schopnost rychlé orientace v novém prostředí?
Nakonec se můžeš podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije:
Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz
LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz