Konzultant/ka na zákaznické lince pro společnost E.ON
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK - 15 000 Kč
V ATODě hledáme nové kolegy/ně do týmu telefonních operátorů. Budete pomáhat výhradně zákazníkům, kteří volají na Zákaznickou linku E.ONu – 3. největšího dodavatele energií a energetických řešení na českém trhu.
Jak bude vypadat vaše práce?
Budete po telefonu vyřizovat požadavky zákazníků E.ONu, jako je například úprava záloh, nahlášení samoodečtu nebo změna zákazníka a jeho údajů.
Budete aktivně pracovat v systému SAP.
Hned na začátku vás naučíme všechno potřebné. Důkladné proškolení a udržování znalostí zajistí kolegové v ATODě.
Budete se moci kdykoli poradit se zkušeným supervizorem.
Co vám nabídneme?
Mzda až 27 000 Kč – fixní část a odměny.
Pracovat budete od pondělí do pátku – o víkendech a státních svátcích máte volno.
Smlouvu spolu uzavřeme na hlavní pracovní poměr, ale nabízíme i možnost zkráceného úvazku na 6 nebo 7 hodin denně.
Vstupní školení proběhne přímo na pracovišti.
Získáte jistotu stabilní práce a pravidelného výdělku.
Můžete dostávat různé bonusy a vyhrávat v soutěžích pro zaměstnance.
Budete pracovat v nových moderních prostorách – administrativní budova Piano.
Co od vás očekáváme?
Chcete se učit nové věci a získávat rozhled.
Zodpovědnost a snaha pracovat samostatně je pro vás samozřejmost.
Ke kolegům i zákazníkům přistupujete přátelsky a s úsměvem.
Máte příjemný hlasový projev a češtinu na dobré úrovni.
Nakonec se můžete podívat na Facebook a na LinkedIn, jak to u nás ve firmě žije: Facebook: https://1url.cz/xMRgO - ATODA Pracujvpohode.cz LinkedIn: https://1url.cz/XMRgY - ATODA Pracujvpohode.cz